mandag, mars 29, 2010

Utdrikningslag for Bjarne, 10.04.2010

Legger ut litt info om hva som skjer på utdrikningslaget.
Vi satser på å starte dagen på gården til Tore Gjerstad(Svoger til Bjarne/Yvonne), der blir det en del fysiske aktiviteter (og gjerne litt drikking). Ta med klær for dette!
Dette vil vare i noen timer, før vi setter kursen mot Bergen by. Transport er ikke helt avklart enda, men i beste fall får vi tak i en buss slik at det er mulig å komme seg til landet igjen på kvelden. Sannsynligvis blir det bare arrangert transport til Bergen og dere må da ordne overnatting. For østlendingene kan dere kan ta kontakt med meg hvis dere ikke vil ta hotell, så kan jeg se om jeg kan få organisert kubbeplasser.
I Bergen tenkte jeg å få reservert bord et sted vi kan få oss litt mat på peppes eller noe annet(forslag?) og sitte og ta litt mer vorspiel før vi stikker på en eller annen uteplass. På vei til Bergen blir det nok inkludert noen stopp der vi kan finne på faenskap med kveldens hovedperson.

Når det gjelder økonomien tenker jeg at vi tar 500 pr.pers som nevnt tidligere. Dette vil da dekke kjøring, leker og kvelden for Bjarne. Middag og drikke tar dere selv! Håper dette høres greit ut?

Kommer nok en oppdatering snart angående meny for maten osv.
Har dere innspill eller spørsmål er det bare å ringe eller sende melding på 41516316!

MVH
Ole A. Vabø

Valid XHTML 1.0!